Pardiralli kaubamärk ja logo kuuluvad Liidule

Meil on heameel teatada, et meie kaubamärgid „PARDIRALLI“ sõnatähisena ja „PARDIRALLI LOGO“ on 09.09.2019 kantud Liidu nimele Eesti kaubamärkide registrisse ning meie Liit omab ainuõigust nendele tähistele alates 12.10.2018.

Pardiralli kaubamärk annab Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidule ainuõiguse kasutada sõnamärki „PARDIRALLI“ järgmistes Pardiralli-logopeamistes valdkondades: heategevusfondid; heategevuslikud korjandused; korjanduste korraldamine, läbiviimine; heategevuslike korjanduste organiseerimine ja korraldamine; heategevuslike korjanduste teabe pakkumine; finantsteenuste osutamine heategevuslikul otstarbel; rahalisi annetusi puudutavad heategevusteenused; meelelahutusürituste abil toimuvad heategevuskorjandused; samuti meelelahutuslike ürituste korraldamine ja läbiviimine ning muu.

PARDIRALLI LOGO” hõlmab lisaks eelnevale ka šokolaade ja šokolaaditooteid; kompvekke, küpsiseid, jäätis, limonaade jne.

Eelnev tähendab, et Liidul kui kaubamärgiomanikul on ainuõigus kasutada oma kaubamärki ning ta võib keelata teistel isikutel registreeritud kaubamärgiga identse ja sarnase kaubamärgi kasutamise samade või sarnaste kaupade-teenuste tähistamiseks.

Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu juhatuse esinaisel Kaili Lellepil on uudise üle väga hea meel. „Kuna meie liit on Eestis Pardiralli ellu kutsunud, selle ürituse formaadi sisuliselt nullist ja olematute rahaliste vahenditeta kuus aastat tagasi üksnes suuresti õhinapõhiselt üles töötanud, on täiesti õigustatud, et sellise tänaseks tuntud heategevusürituse korraldamise ainuõigus peab kuuluma meie liidule,“ sõnas ta. Lisaks märkis Lellep, et kuigi tunneb heameelt mõlema kaubamärgi positiivse otsuse üle, on siiski eriti rõõmus „PARDIRALLI“ kui sõnalise tähise kaubamärgina registreerimise üle heategevuslikul eesmärgil.

Kaubamärkide registreering kehtib 09.09.2029.

Vaata otsuseid ja Nizza klassifikatsiooni järgi liigitatud kaupade ja teenuste loetelu koos klasside numbritega siit ja siit.